Inchiriere copiatoare Micro Business
In cadrul categoriei inchiriere copiatoare Micro Business oferim echipamente care se adreseaza firmelor de foarte mici dimensiuni, in general cu pana la 5 angajati si un volum lunar de tiparire situat intre 500 si 1500 de copii A4.
Caracteristicile echipamentelor oferite spre inchiriere in aceasta categorie raspund urmatoarelor probleme specifice:
Scaderea costurilor de achizitie si utilizare. Prin serviciul de inchiriere copiatoare, firmele de mici dimensiuni pot folosi acest tip de echipamente la costuri de achizitie ZERO! Pe langa costurile de achizitie ale unui copiator, mai apar si costurile de operare si functionare reunite sub termenul TCO (Total Cost of Ownership). In lipsa unei analize in acest sens cele mai multe firme nu cunosc exact valoarea acestor costuri. In cazul inchirierii unor copiatoare, toate costurile, deci inclusiv cele legate de tonere si alte consumabile sunt incluse in pretul abonamentului de inchiriere, existand astfel o situatie foarte clara a costurilor, toate serviciile fiind oferite de un singur furnizor, pe o singura factura, intr-un singur abonament.
Cresterea timpilor de functionare. Periodic se efectueaza service-ul copiatoarelor si multifunctionalelor inchiriate, asigurandu-se astfel timpi ridicati de functionare si reducandu-se posibilitatile de defectiune a aparatelor. Asiguram toata gama de servicii de mentenanta pentru copiatoare, fie ca vorbim de inlocuirea unui cartus de toner sau de o reparatie mai importanta. Toate costurile sunt incluse in cheltuielile de inchiriere si nu trebuie sa platiti suplimentar in momentul in care echipamentul se defecteaza. Mai mult decat atat, in putinele situatii in care o piesa ce trebuie schimbata nu este pe stoc, va oferim un echipament similar cu cel inchiriat de dumneavoastra, astfel incat sa beneficiati in continuare de functiile unui echipament multifunctional.
Reducerea semnificativa a defectiunilor. In lipsa mentenantei periodice efectuate de catre un service specializat, echipamentele pot suferi defectiuni, ce apar mai ales in perioadele de folosire mai intensa a acestora. Imposibil de rezolvat intern, in lipsa unui departament sau persoane specializate in acest sens, aceste probleme pot fi generatoare de noi cheltuieli (directe generate de repararea echipamentului si indirecte generate de imposibilitatea folosirii echipamentului pentru o anumita perioada). Service-ul de mententanta si cel de interventie specializat sunt asigurate in cadrul contractului de inchiriere copiatoare, fara costuri suplimentare. De asemenea, daca reparatia echipamentului dureaza, din motive obiective, prea mult, atunci va punem la dispozitie un echipament de backup.
Serviciul de inchiriere copiatoare RENT-A-COPIER este oferit de compania CONCRET COPY.
Abonament Bronze
€21/luna
500 copii lunare A4 incluse
Copiator, Imprimanta, Scanner
Consumabile INCLUSE
Service INCLUS
Transport INCLUS
Instalare INCLUSA
Instruire Personal INCLUSA
Timp de interventie GARANTAT
Abonament Silver
€25/luna
1000 pagini A4 incluse
Copiator, Imprimanta, Scanner
Consumabile INCLUSE
Service INCLUS
Transport INCLUS
Instalare INCLUSA
Instruire Personal INCLUSA
Timp de interventie GARANTAT
Abonament Gold
€30/luna
1500 pagini A4 incluse
Copiator, Imprimanta, Scanner
Consumabile INCLUSE
Service INCLUS
Transport INCLUS
Instalare INCLUSA
Instruire Personal INCLUSA
Timp de interventie GARANTAT