Inchiriere copiatoare Medium Business

In cadrul categoriei inchiriere copiatoare Medium Business oferim echipamente care se adreseaza firmelor de dimensiuni medii, in general cu 10 pana la 20 angajati si un volum de tiparire lunar situat intre 3000 si 8000 de copii A4. 

Caracteristicile echipamentelor oferite spre inchiriere in aceasta categorie raspund urmatoarelor probleme specifice:

Scaderea costurilor de achizitie si utilizare. Prin serviciul de inchiriere si firmele de dimensiuni mijlocii pot folosi acest tip de copiatoare la costuri de achizitie ZERO! Pe langa costurile de achizitie ale unui copiator, mai apar si costurile de operare si functionare reunite sub termenul TCO (Total Cost of Ownership). In lipsa unei analize in acest sens, cele mai multe firme nu cunosc exact valoarea acestor costuri. In cazul inchirierii unor copiatoare, toate costurile, deci inclusiv cele legate de tonere si alte consumabile sunt incluse in pretul abonamentului de inchiriere, existand astfel o situatie foarte clara a costurilor, toate serviciile fiind oferite de un singur furnizor, pe o singura factura, intr-un singur abonament.
Cresterea timpilor de functionare. Periodic se efectueaza serviceul copiatoarelor si multifunctionalelor inchiriate, asigurandu-se astfel timpi ridicati de functionare si reducandu-se posibilitatile de defectiune a aparatelor. Asiguram toata gama de servicii de mentenanta pentru copiatoare, fie ca vorbim de inlocuirea unui cartus de toner sau de o reparatie mai importanta. Toate costurile sunt incluse in cheltuielile de inchiriere si nu trebuie sa platiti suplimentar in momentul in care copiatorul se defecteaza. Mai mult decat atat, in putinele situatii in care o piesa ce trebuie schimbata nu este pe stoc, va oferim un copiator similar cu cel inchiriat de dumneavoastra, astfel incat sa beneficiati in continuare de functiile unui echipament multifunctional.
Reducerea semnificativa a defectiunilor. In lipsa mentenantei periodice efectuate de catre un service specializat, echipamentele pot suferi defectiuni, ce apar mai ales in perioadele de folosire mai intensa a acestora. Imposibil de rezolvat intern, in lipsa unui departament sau persoane specializate in acest sens, aceste probleme pot fi generatoare de noi cheltuieli (directe generate de repararea echipamentului si indirecte generate de imposibilitatea folosirii echipamentului pentru o anumita perioada). Serviceul de mententanta si cel de interventie specializat sunt asigurate in cadrul contractului de inchiriere, fara costuri suplimentare. De asemenea, daca reparatia echipamentului dureaza, din motive obiective, prea mult, atunci va punem la dispozitie un copiator de backup.

Serviciul de inchiriere copiatoare RENT-A-COPIER este oferit de compania CONCRET COPY.

Abonament Bronze

52/luna

3000 copii lunare A4 incluse
Copiator, Imprimanta, Scanner

Consumabile INCLUSE

Service INCLUS

Transport INCLUS

Instalare INCLUSA

Instruire Personal INCLUSA

Timp de interventie GARANTAT

Cerere oferta

Abonament Silver

66/luna

5000 pagini A4 incluse
Copiator, Imprimanta, Scanner

Consumabile INCLUSE

Service INCLUS

Transport INCLUS

Instalare INCLUSA

Instruire Personal INCLUSA

Timp de interventie GARANTAT

Cerere oferta

Abonament Gold

84/luna

8000 pagini A4 incluse
Copiator, Imprimanta, Scanner

Consumabile INCLUSE

Service INCLUS

Transport INCLUS

Instalare INCLUSA

Instruire Personal INCLUSA

Timp de interventie GARANTAT

Cerere oferta